PREP FOR ICELAND

28-04-2018

Ik ben helemaal happy, want morgen vliegen mijn familie en ik naar IJsland! Ik wil al best wel lang naar IJsland, want de natuur en landschappen zijn daar supermooi, en je kan er hele mooie foto's maken. Daarom heb ik een paar weken geleden een camera gekocht (Canon EOS 100D)! Daar ben ik superblij mee, want ik houd heel erg van foto's maken.

Vandaag laat ik jullie al mijn voorbereidingen zien voor IJsland, zoals mijn travel diary en hoe ik mijn koffer pak. 

Travel Diary

Ik vind het altijd leuk om mijn herinneringen van reizen te bewaren en op te schrijven, daarom ben ik sinds deze vakantie begonnen aan een travel diary (reisdagboekje). Hierin schrijf ik al mijn herinneringen en hoogtepunten van mijn vakantie, maar ook de voorbereidingen. Mijn travel diary heb ik zelf gemaakt met wat foto's van Pinterest. 

Net als bij mijn bullet journal, vind ik het leuk om mijn reisdagboekje te versieren met tekeningetjes en plaatjes. In de foto's hieronder kun je precies zien wat ik allemaal in mijn travel diary zet. Eigenlijk zet ik al mijn voorbereidingen in mijn travel diary, zoals het weer, wat ik nog moet doen voordat we vertrekken, welke dingen ik meeneem in het vliegtuig, wat ik kan doen in het vliegtuig, een paar IJslandse zinnetjes, en mijn paklijst. De paklijst die je ziet, hebben mijn abonnees ook gekregen, dus als jij deze paklijst ook wilt, meld je dan hier gratis aan.

Koffer Inpakken

Ik neem mijn kleding mee in een koffer voor handbagage, want dit is een stuk goedkoper, maar je kunt helaas veel minder meenemen. Daarom is het heel belangrijk dat je kleding meeneemt die je met elkaar kan combineren, waardoor je alsnog best wat setjes hebt. Ik kies vaak voor neutrale kleuren, zoals blauw, grijs en zwart. Dit kun je goed met elkaar combineren.

Het enige nadeel aan IJsland is dat het een ontzettend koud land is. In de zomer wordt het vaak niet warmer dan 15 graden, en het is nu nog niet eens zomer! Daarom neem ik vooral veel laagjes (thermo leggings, shirts met lange mouwen, enz.)  en truien mee. 

Tip: Doe je dikste of zwaarste kledingstukken aan voor in het vliegtuig, zo heb je meer ruimte in je koffer.

Voor de personen die ook met handbagage reizen: ook al is het handbagage, hang alsnog een kaartje met je gegevens aan je koffer. Je weet nooit wat er gebeurt. Naast een paklijst heb ik ook naamkaartjes gemaakt, die je aan je koffer kunt hangen. Again: klik hier om je aan te melden. 


Muziek

Als je op vakantie gaat, is het natuurlijk fijn om muziek te hebben voor in het vliegtuig of in de auto. Mijn favoriete muziek is van een paar jaar geleden, die je nu niet zo heel vaak meer hoort, de throwback songs. Ik heb hier een afspeellijst van gemaakt op Spotify, klik hier om 'm te beluisteren. 


Dit was het artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Het volgende artikel dat ik ga plaatsen, is weer een nieuwe let's get organized! Ik weet niet precies wanneer ik dit ga plaatsen, maar wel wat later dan normaal, want dan zit ik in IJsland. Het komt wel ergens in mei :)

Kveðja (tot ziens)!!

with love, Suze

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin