LET'S GET ORGANIZED│APRIL

31-03-2018

Bijna een nieuwe maand, dus dat betekent ook weer een nieuwe let's get organized! Het is zo raar om te bedenken dat het al bijna de 4e maand van 2018 is. De tijd gaat zo snel!

Voor april heb ik ervoor gekozen om wat meer een kleurenthema te doen. De kleuren die ik gebruik zijn blauw-grijs, en zwart. Verder staat april helemaal in het teken van driehoekjes. Hieronder kun je de resultaten bekijken van mijn bullet journal.

Weet je niet wat een bullet journal is? Hier leg ik het uit! 

Mijn eerste pagina is zoals altijd mijn voorpagina. Hier komen al gelijk de driehoekjes terug. De tweede pagina is een beetje een overzicht van de belangrijkste dingetjes, zoals mijn doelen, belangrijke afspraken, enz. Vorige keer had ik mijn doelen en trackers op één pagina, maar ik wilde dit keer iets anders proberen. De derde pagina is mijn monthly spread. Hier kan ik al mijn afspraken van de hele maand zien. En helemaal onderin heb ik nog een quote van Winnie the Pooh geschreven, want ja, ik houd gewoon van Winnie the Pooh :)

De vierde pagina is mijn tracker pagina. Ik heb deze keer een tracker toegevoegd, namelijk de mood tracker. Hier kleur je elke dag een driehoekje in, in de kleur van hoe je je voelt. Lichtblauw = blij; donkerblauw = beetje blij; grijs = niet zo blij; zwart = helemaal niet blij. Onderin heb ik mijn habit tracker, en deze maand heb ik een paar gewoontes toegevoegd.

De laatste pagina is een overzicht van een week (meestal gebruik ik deze voor mijn drukste week van april).


Morgen is het al Pasen, dus ik heb speciaal voor mijn e-mailabonnees kaartjes gemaakt die je kunt geven met Pasen. Wil jij deze kaartjes (en nog heel veel andere leuke dingen) ook? Meld je dan snel aan! Het is helemaal gratis, en niemand anders krijgt je e-mail te zien. 
Fijne paasdagen!
with love, Suze

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin