SPRING SHOPLOG

25-04-2018

Het is eindelijk lente, dus weer tijd voor wat nieuwe dingen in mijn kledingkast! De afgelopen weken ben ik best veel gaan shoppen, en ik ben ook lekker losgegaan, want het zijn veel dingen! Ik heb heel veel dingen in de sale gehaald, dus ik weet niet of de prijzen nog kloppen (en of de sale er nog is of niet). Even voor de duidelijkheid: alle items hieronder heb ik niet in 1 dag gekocht, hoor! Voor de meeste winkels geldt: 1 winkel op 1 dag :)

H&M Outlet
De eerste winkel waar ik ben geweest is de H&M Outlet. Ik ben hier samen met m'n moeder geweest, en het is een hele leuke winkel! Omdat het een outlet is, dacht ik dat er niet zo veel leuke dingen waren, omdat het kleding is die al uit de collectie is. Maar dat is helemaal niet zo! Ze hadden echt heel veel leuke dingen! Vooral bij het truiengedeelte waren er heel veel leuke truien. Ik ga deze meivakantie naar IJsland, dus toen ik de trui met de patroontjes zag, werd ik helemaal blij, want dat soort truien zie je heel veel in IJsland. Ik wilde ook al best wel lang een tuinjurkje, dus hier ben ik ook heel blij mee! Ik denk dat ik dit jurkje het leukste item van alle dingen in deze shoplog vind.

Toen we gingen afrekenen, konden we bijna niet geloven wat de prijs voor alle items was: 35 euro (mijn moeder had ook nog wat dingetjes gehaald)! Op het bonnetje stonden ook de officiële prijzen (voordat ze in de outlet kwamen) en uiteindelijk hebben we 125 euro bespaard (whaaat?)!!


Primark
De volgende winkel waar ik ben geweest, is de Primark. Ik wilde hier vooral heen voor wat accessoires, maar eenmaal in de winkel zag ik nog veel meer leuke dingen hangen! Ik had sowieso nog wat shirtjes nodig, en mijn gymbroekje was ook te klein. Meestal zijn bijna alle zonnebrillen voor mij te groot, maar nu heb ik eindelijk een zonnebril gevonden die wel past! En natuurlijk, de schoenen... VIER EURO!!


H&M en C&A
Als laatst ben ik nog naar 2 winkels gegaan, de normale H&M en de C&A: mijn favoriete winkels. Bij allebei de winkels heb ik 1 dingetje gehaald: bij de H&M een shirtje (ik vond 'm zo leuk, het heeft een beetje dat High School -idee), en bij de C&A een broek met flaired pijpen.


Dit was mijn shoplog van de afgelopen paar maanden! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en te zien wat ik heb gekocht. Omdat het de laatste tijd zo lekker weer is, heb ik een speciale Spotify playlist gemaakt, klik hier om 'm te beluisteren. Ik ben van plan om veel meer afspeellijsten te maken, dus volg mijn account! 
Als het goed is, kun je deze week nog 2 dingen van mij verwachten. Omdat het vrijdag Koningsdag is, krijgen mijn e-mailabonnees morgen (donderdag) een recept via de mail gestuurd die je kunt maken voor Koningsdag. Wil jij dit recept en nog veel meer andere leuke extraatjes ook? Meld je dan hier aan!

with love, Suze 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin