MY FAVORITES│WINTER

28-02-2018

De lente komt er bijna aan, eindelijk! Meestal vind ik de winter niet zo erg, maar ik begin er nu toch wel een beetje genoeg van te krijgen. Om toch nog een beetje positief de laatste paar weken door te komen, heb ik een lijstje gemaakt van mijn winter favorieten!

Warme chocolademelk
Lekker thuiskomen na een koude dag, met warme chocolademelk... Wat heb je nog meer nodig?

Schaatsen met vrienden en familie
Is er toch nog een voordeel van die kou! Ik vind het altijd supergezellig om lekker met vriendinnen of familie te gaan schaatsen. Ook al ben ik er niet zo goed in...

Sneeuw
Ik hou echt van sneeuw! Ik word er gewoon zo vrolijk van als alles met een wit laagje sneeuw bedekt is! Ik droom altijd van een witte kerst, maar helaas gebeurt dat niet zo veel in Nederland.

Feestdagen
Kerst, oud-en-nieuw... Alle leuke feestdagen (vind ik zelf) zijn allemaal in de winter. Wij vieren kerst altijd met familie, en met oud-en-nieuw gaan we ook zelf vuurwerk afsteken.

Zachte sokken en warme dekentjes
Oftewel, stay cozy! Lekker na een drukke dag onder drie dekens Netflix kijken...

Sweaters
Een van mijn grootste favorieten! Kunnen eindelijk die leuke truien uit de kledingkast.

De zon
Ja, je leest het goed: de zon. Omdat de zon in de winter laat opkomt, en vroeg ondergaat, zie ik altijd op weg naar school of naar huis zo'n mooie zon die net opkomt of ondergaat.

Gezelligheid
De belangrijkste van allemaal. Vooral in het weekend, meestal gaan we dan met zijn allen tv kijken, of spelletjes doen.

Wat is jouw grootste favoriet van de winter? Laat het me weten in de reacties.

with love, Suze

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin