MY FAVORITES | SPRING

24-06-2018

De lente is officieel afgelopen, dus hier zijn weer net als de vorige keer mijn favorieten, maar dit keer van de lente! De lente is (samen met de herfst) mijn favoriete seizoen, want het weer is net tussen heel koud en bloedheet in. Ook zie je overal bloesem aan de bomen, en de bloemen beginnen te bloeien. Ik wordt gewoon helemaal blij van de lente!

Bloesem
Zoals ik al zei, is bloesem een grote favoriet. Ik vind bloesem gewoon heel mooi om te zien, omdat het zulke zachte en lichte kleuren zijn. 

Kleding
In de winter moet je jezelf helemaal inpakken met winterjassen en mutsen, in de zomer kleef je juist met je benen aan je stoel, omdat je een kort broekje aanhebt... Maar de lente is perfect. In de lente kun je gewoon nog een lange broek aan, maar je hoeft jezelf niet helemaal in te pakken met warme kleding. Ik vind het zelf altijd het makkelijkst om mijn outfit uit te kiezen in de lente, omdat je eigenlijk bijna alles aan kan trekken.

Weer
Ik kan zelf niet heel goed tegen hitte, maar kou vind ik ook weer niet heel fijn. Daarom hou ik zo van de lente en herfst, want dit zijn precies de seizoenen tussen de hitte en kou in.

Fruit
Vanaf het voorjaar is fruit veel goedkoper en makkelijker te krijgen dan in de winter. Dat vind ik helemaal fijn, want ik hou heel erg van fruit!

Kledingstuk
Mijn favoriete kledingstuk van de lente is mijn tuinjurkje. Je kunt bij een tuinjurkje precies bepalen wat je eronder doet. Een shirtje bij warm weer, een trui bij koud weer... Het weer kan best verschillen in de lente dus daarom is het zo handig, want dit jurkje kun je eigenlijk bij elk weer wel dragen. Die van mij komt van de H&M. 


Dit waren mijn favorieten van de lente! 

with love, Suze

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin