LET'S GET ORGANIZED // SEPTEMBER

24-09-2018

Sorry dat ik in de zomer niks geplaatst heb, ik wilde even een pauze houden in de vakantie, maar nu het schooljaar weer is begonnen ga ik ook weer wat meer plaatsen! September is alweer bijna afgelopen, dus ik ben eigenlijk een beetje laat met het plaatsen van deze post, maar het leek me alsnog wel leuk om even te laten zien wat ik heb gemaakt voor september. Ik heb nu eindelijk een echte bullet journal (met stipjes) dus dat werkt een stuk fijner. Ik heb het deze keer wat anders gedaan dan normaal. In plaats van foto's heb ik nu een filmpje gemaakt. Hierdoor kun je dus niet alleen het resultaat zien, maar ook hoe ik het heb gemaakt. Ik vind het zelf ook altijd leuk om te zien hoe iets wordt getekend, dus laat ik dat nu ook zien.

De herfst is mijn favoriete seizoen, dus ik ben helemaal blij dat de herfst weer begonnen is. Ik ben de laatste tijd verslaafd geraakt aan Harry Potter, en ik vind het ook wel echt bij de herfst passen, dus dat is ook het thema voor deze maand: Harry Potter! Ik heb niet veel tijd gehad om veel in mijn bullet journal te tekenen, dus heb ik alleen een voorpagina kunnen maken, met Hogwarts en nog wat andere dingen die in Harry Potter voorkomen. Ik hoop alsnog dat jullie het leuk vinden om te zien hoe ik het heb gemaakt.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin