LET'S GET ORGANIZED│MAY

11-05-2018

Wat later deze keer door mijn vakantie naar IJsland, maar hier is weer de nieuwe "aflevering" van let's get organized. Ik had jullie op Instagram gevraagd om ideetjes te geven voor een thema. Met deze ideeën heb ik via Instagram Stories een poll gemaakt waarmee jullie konden kiezen welk thema ik moest doen voor mei. De meerderheid koos uiteindelijk voor het thema "dieren", dus hier is het eindresultaat van mijn bullet journal voor mei!

Omdat je deze tijd zoveel bloesem in de bomen ziet, leek het me leuk om het thema dieren te combineren met bloesem. Dit kun je op de meeste pagina's wel zien. Ik heb op alle pagina's dezelfde zachte, lichte kleuren gebruikt. Deze vond ik wel bij de lente passen. De eerste pagina is zoals altijd de voorpagina. Hier zie je al gelijk de thema's terugkomen. Als dieren koos ik voor vliegjes, en bosdieren (konijn/egel). De tweede pagina is mijn overzicht van de maand, hier koos ik voor geel en bijtjes. De bladzijde daarna is voor mijn doelen, deze heb ik wat eenvoudiger gelaten. De vierde pagina zijn mijn trackers (ik moet alleen nog even wat invullen). Ik vond het wel leuk om hier weer de bloesem terug te laten komen. De laatste pagina besloot ik simpel te houden, dus hiervoor heb ik alleen een tekeningetje in de hoek gemaakt om het een beetje vrolijker te maken.

Dit was alweer de let's get organized van deze maand! Ik heb al een idee voor de volgende maand, maar je mag natuurlijk altijd hieronder of onder mijn Insta posts ideetjes geven, dit kan ik altijd nog gebruiken voor de maanden erna.

with love, Suze

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin