LET'S GET ORGANIZED│JUNE

03-06-2018

Juni is weer begonnen, dus ben ik weer gaan plannen. Mei was voor mij een hele drukke maand, door de vakantie en feestdagen, waardoor ik niet heel veel gepland heb. Hierdoor liep ik veel achter met huiswerk en kwam ik pas de dag voor de toetsen erachter dat ik een toets had, bla bla bla... Daarom wil ik deze maand weer een beetje in het ritme komen. Ik heb mijn indeling van mijn bullet journal iets veranderd, want ik merkte dat het niet zo erg voor mij werkte. Ik heb dus deze keer geen maandoverzicht, maar een lijst waar ik mijn taken kwijt kan, zodat ik op de dag zelf gewoon kan bepalen wat ik ga doen.

Het thema van deze maand is een thema die ik al een tijdje wil doen, namelijk de ruimte! Wat je dus veel terug ziet komen zijn planeten, maantjes, sterretjes en raketten. Verder gebruik ik vooral de kleuren roze, paars en blauw. Naast de verandering van mijn maandoverzicht, heb ik een extra pagina toegevoegd. Hierop houd ik mijn slaapritme bij, en hoeveel afleveringen van Friends ik die maand heb gekeken. Op mijn tracker pagina heb ik ook iets toegevoegd, namelijk een water tracker. Hiermee kan ik bijhouden hoeveel glazen water ik per dag drink, want zeker met dit warme weer is dat heel belangrijk :) 

with love, Suze

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin