DEAR DIARY #1

27-05-2018

Het leek me wel weer leuk om een nieuwe serie te beginnen, dus hier is ie: Dear Diary! In deze serie kies ik elke "aflevering" 5 onderwerpen uit die me op dat moment bezighouden. Dat kan iets belangrijks zijn wat gaat gebeuren, een nieuwe hobby die ik heb ontdekt, enz. Hier vertel ik dan wat over (als een soort dagboek, daarom heet het ook "dear diary"). Zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen!

Harry Potter
Vroeger was het al "oh, je moet echt Harry Potter kijken!" Maar ik zag er nooit zo veel in. Toch heb ik een keer de eerste en tweede film gekeken, en ook al vond ik ze heel leuk, daar bleef het ook bij. Dat was iets van 2 jaar geleden. Ik heb altijd gedacht dat Harry Potter niets voor mij was, maar nu is (eindelijk!) de Harry Potter -obsessie een soort van begonnen. Ik ben nu de boeken aan het lezen (ik ben nog niet zo ver, boek 3) en ik ga sowieso ook de films kijken! Gelukkig hebben we bijna alle boeken en films thuis, dus ik kan lekker losgaan!

Talen
Ik ben eigenlijk altijd al een talenmeisje geweest. Ik haal vaak wel goede cijfers op school met de talenvakken, ik leer best snel een nieuwe taal... Ik vind het ook altijd heel leuk om een nieuwe taal te leren. Naast Nederlands, Frans, Engels en Duits op school ben ik nu ook begonnen met Spaans, maar dan thuis. Op de basisschool had ik al Spaans, maar ik ben het allemaal alweer vergeten, dus wil ik het weer opnieuw leren.

Kleding bedrukken
Dit is iets wat ik nog maar kort doe. Het is zo leuk om de hele tijd goedkope shirts te kopen, en deze dan leuk maken door ze te bedrukken! Voor degene die het nog niet kennen: er bestaat een soort papier, transferpaper, hierop moet je een plaatje printen, en dit kun je strijken op je kleding! Hierdoor kun je eigenlijk helemaal zelf je shirts samenstellen!

Fruit
Al sinds ik klein ben hou ik heel erg van fruit. Appel, banaan, ananas, kiwi... Ik lust bijna alle soorten wel. Mijn favoriete fruitsoorten zijn watermeloen, mango en peer. Vaak heb ik meer zin in fruit dan in een koekje (ja echt). Dit klinkt misschien gek, maar ik vind fruit er altijd zo mooi uitzien. Ze hebben vaak van die felle kleuren, dat ik denk: hoe kan dit niet in de fabriek zijn gemaakt?

F•R•I•E•N•D•S
Dit is een serie op Netflix die ik op dit moment kijk, en het is echt geweldig!! Het is zo'n typische Amerikaanse comedyserie, en het is echt de grappigste serie die ik ooit heb gezien! Er is nog geen een aflevering geweest waarbij ik niet moest lachen. De serie staat dus op Netflix en het heeft 10 (!) seizoenen. Als je van comedy houdt, moet je dus zeker F•R•I•E•N•D•S gaan kijken!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin